حاصل اوقات

قدر وقت ار نشنـاسد دل و کاری نکند بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم (حافظ)

حاصل اوقات

قدر وقت ار نشنـاسد دل و کاری نکند بس خجالت که از این حاصل اوقات بریم (حافظ)

اَصلَبُ مِنَ الصَّلد

 یکی از کله گنده هاشان محکم خوابانده بود زیر گوش سفیر ما. اول پرسیده بود: «چرا جنگ با عراق را شروع کردید؟» سفیر گفته بود: «آنها شروع کردند. ما فقط دفاع…» حرفش تمام نشده سیلی محکمی صورتش را سرخ کرده بود. نیمه شب بود که خبرش به امام (ره) رسید. گفت: «همین حالا یک نفر مرد می خواهم!» همه کنار کشیدند. هر چه گفتند آقا! شوروی قدرت اول دنیاست، توی کتش نرفت… «اگر نمی روید خودم بروم!» …نیمه شب بود. زنگ سفارت شوروی در ایران را زد. گفت: «با سفیر کار دارم.» گفتند: «خواب است.» گفت: «بگو از طرف رهبر ایران آمده ام پیغام مهمی دارم.» سفیر آمد با چشمانی پف کرده. بدون حرف پیش سیلی محکمی خواب را از سرش پراند... (منبع: روایت نزدیک از سید روح الله موسوی خمینی)

 

 

قال امیرالمؤمنین (ع): «المُؤمنُ نَفْسُهُ أصلَبُ من الصَّلد»

نظرات 5 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://shiftegan-e-khedmat.blogsky.com/

بسم رب الشهدا والصدیقین
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و اوقاتی پر حاصل

خدا کند دولتمردان امروزی هم همین شجاعت و قاطعیت این مرد فرزانه و رهبر و عارف بزرگ را داشته باشند.و راه همه شهدا بزرگوار مخصوصا سید الشهدای انقلاب دکتر بهشتی را ادامه دهند.
انشاالله

ustad پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 07:28 ق.ظ

...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

یاس یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.shabnam.blogfa.com/

سلام ...
ممنون از لطفتان
امیدوارم طاعات و عبادات شما هم مورد قبول درگاه حق واقع شده باشه
خوشحالم که با وبلاگ خوبتون آشنا شدم
در این ایام عزیز براتون شادکامی و سعادت آرزو می کنم
حقیر را از دعای خیر خود محروم نفرمایید

سیدحسین نجم پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 10:21 ق.ظ http://negaaheman.blogfa.com

لطفا منبع این مطلب را بفرمایید تا استفاده بیشتری ببریم
من در طول سالها چنین موردی را نشنیده بودم
البته نمی خواهم در صحت موضوع تردید کنم چرا که نزدیک به مواضع امام راحل است اما مایلم از این منبع بیشار استفاده کنم
موفق باشید

مهدی بوترابی دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 07:17 ب.ظ http://akrane.persianblog.ir

یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد